Ismerd meg a szomszédaidat, legyél törzsvendég a lakóhelyeden!

Miutcánk Blog

Mini interjú Rékával - a jelvény gyűjtő játékunk nyertesével

2019. június 07. - Miutcánk

Lezajlott a Miutcánk első jelvénygyűjtő nyereményjátéka ahol a Miutcánk ajándékcsomag mellett egy designos mintás tárolót lehetett nyerni. Ehhez nem kellett más, csak megszerezni a Miutcánk profiloldalon megszerezhető jelvényeket és egy kis kis szerencse.

A sorsolásunk nyertese Réka zuglói felhasználónk, vele készítettünk egy rövid interjút:

reka.PNG

Miutcánk: Szia Réka! Kérlek röviden mesélj magadról az olvasóinknak? 

Réka: Réka vagyok, 29 éves, Zuglóban élek a férjemmel és a közel 2 éves kislányunkkal.  
Egy vidéki kis faluból költöztem Budapestre 11 évvel ezelőtt, és számomra nagyon fontos, hogy a környezetemben élőkkel barátkozzak, megismerjem őket. Számomra nem létezik a társas magány �.

M: Miért csatlakoztál a Miutcánk közösségi oldalhoz?

R: A Miutcánkhoz nagyjából 3-4 éve csatlakoztam. A pontos okára nem emlékszem már, szerintem nagyon tetszett az alapkoncepció.

M: Mikre használtad eddig a Miutcánkat?

R: Rengeteg dologra használtam/használom. Sok dolgot kaptam kölcsön, pl. biciklis táskát, hordozható CD-lejátszót, adtam ajándékba befőtteket, palántákat, kaptam: szalmát, sok információt helyi szakemberekről (autószerelő, kazános stb.), szerveztem ruhacserét, horgoló tanfolyamot, szóval minden szívesség alapú dologra használom.
Most például egy nagyszabású utcafront szépítő ültetési akcióra kértem segítséget a szomszédoktól.

M: Húúú, ez tényleg nagyon sok minden, mi volt a legjobb Miutcánkos történeted?

R: A legjobb történetem egy rendőrségi ügyhöz kapcsolódik, nagy vonalakban annyi, hogy hónapokig randalíroztak éjjel a társasházunk előtt. Pont a Miutcánkon kaptam segítséget, hogy az ügyet felgöngyölítsük. Erről több részletet nem szeretnék megosztani.

Miutcánk: Végezetül pedig, miért ajánlanád másnak a Miutcánkat?

Réka: Miért ajánlanám a Miutcánkat? Rengeteg dolog miatt. Igazából szerintem rájön az ember, hogy mennyi értékes ember veszi körül, és milyen segítőkészek a környéken lakók, akiket más körülmények között soha nem ismerhetnék meg. ❤ 

reka.jpg
Ha Ti is kedvet kaptatok, hogy megismerjétek a környékbelieket, vagy szükségetek van valamire csatlakozzatok a saját Miutcánk közösségetekhez. Irány a Miutcánk 

Mobil applikációnkat pedig itt tudjátok letölteni:


Találkozzunk a Miutcánkban!

A bejegyzés trackback címe:

https://miutcank.blog.hu/api/trackback/id/tr6314878516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása